keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Tammikuun tuotoksia

Olen jo tammikuun aikana ehtinyt muutamat kortit tekemään. Muistutan, että teen niistä materiaaleista mitä sillä hetkellä kotoa löytyy. Olen vasta-alkaja ja harjoittelija, ja kerään vähitellen materiaalia itselleni. 

joulun alla tein pari korttia, toinen omalle tyttärelle 1v. kortiksi

jouluna paketteihin meni tällaiset pakettikortit

onnittelukortteja

onnittelukortteja

onnittelukortteja

Kuten huomaa, en siis vielä omista normaalikorttipohjia, mutta hankinnassa on. Nämä, väritettävät, olen värittänyt ihan tavallisilla puuvärikynillä. Täysin tyytyväinen en tuotoksiini ole, mutta menee nämä tämän kerran. Ja harjoittelemallahan minä opin. :)

2 kommenttia:

  1. Tervetuloa harrastuksen pariin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos. :) Vasta-aloittelija olen ja "joutuu" tehdä niistä materiaaleista, mitä on. :) kotiäidillä ei aina varaa hankkia heti kaikkea, mutta onneksi on ihana kummitäti, joka on auttanut paljon! :)

      Itse sain tänään tilattua sinun kirjankin ;) Muutama skräppikirja löytyy, mutta odotan todella semmoista, missä kerrotaan vähän tarkemmin tekniikoita jne. Mm. väritysohjeen katsoin blogistasi ja sitten hankin värit. Ja nyt sitten harjoittelen :) heh..

      Poista

Kommentit ilahduttavat aina päivääni :)

Huomioithan, että kommetit eivät näy ennen kuin hyväksyn ne.