maanantai 13. toukokuuta 2013

Lasten kanssa

Kevään aikana olen hoitolasten kanssa askarrellut jo jotakin.

Pääsiäiseksi tehtiin raeruoholle purkki, jonka voi uusiokäyttääkin. 
Purkkina käytettiin viilis-purkkia.







Äitienpäiväksi askartelimme kukkaiset kortit, joiden sisälle lapset saivat piirtää.
Minulla on siis alle 3-vuotiaita lapsia hoidossa ja siksi olen palaset askarrellut jo valmiiksi
 ja liimannut lasten kanssa kiinni korttiin. 





Kortin kuva tuli nyt väärinpäin, mutta tuskin haittaa. :)
Tämä kortti on siis minun oman tyttöni, siksi nimi näkyy.

Äitienpäivälahjaksi teimme kangaskassit. 
Painatimme toiselle puolelle jokaisen lapsen omien käsien kuvat
ja toiselle puolelle maalattiin kukkanen yhdessä lapsen kanssa.
Kuvassa taas tyttöni tekemä kassi minulle. :)






Viime viikon lopussa keksin, että voisimme hyötykäyttää paljetteja askarteluissa,
 kun niitä on minulla niin paljon. 
Teimme kalan, johon laitoimme kasan liimaa ja lapset saivat itse valita, 
minkä värisiä paljetteja halusi kalaansa laittaa suomuksi. :)
Silti niitä paljetteja jäi, aika paljon. ;)



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ilahduttavat aina päivääni :)

Huomioithan, että kommetit eivät näy ennen kuin hyväksyn ne.